Pozivamo Vas na druženje povodom otvaranja novog NIVEA Shop-a u Knez Mihajlovoj ulici, čiji nesvakidašnji koncept i celokupni dizajn potpisuje arhitektonski studio Remiks. Remiks studio - kreativna snaga Mikser festivala i autori globalno proslavljenih beogradskih projekata "Supermarket", "Majik bar", "Telenor Flagship" i "Mikser House" - potpisuje inovativni enterijer novog NIVEA Shop-a u Knez Mihajlovoj ulici koji će domaćoj javnosti i medijima biti predstavljen u petak, 9.novembra, u 14.30h, u Knez Mihajlovoj br. 4.
Kroz projekat će vas lično voditi autorski tim Remiksa, na čelu sa arhitektom Majom Lalić i saradnicima Aleksandrom Spasojevićem i Ivanom Ibraimov.
Kompanija Beiersdorf, koja stoji iza brenda NIVEA postavila je izazov pred Remiks studio da osmisli prostor koji nudi više od prodavnice i predstavlja mesto susreta i razgovora između NIVEA eksperata za negu kože i svakodnevnih posetilaca, savremenih potrošača među Beograđanima koji žele mnogo više od kvalitetnog proizvoda - da se edukuju, razumeju biološke procese kože, dožive prijatno iskustvo i aktivno učestvuju u kreiranju atmosfere.
Ideja projekta da novi NIVEA prostor diše u ritmu svakodnevnog urbanog života čitljiva je već sa ulice zahvaljujući velikom izlogu bez ramova koji ukida sve vizuelne prepreke između javnog gradskog prostora i same radnje. Pored kupovine NIVEA prozvoda u netipičnom ambijentu u kome ne postoje ni
fizičke barijere između osoblja i posetilaca, ovde možete svratiti da se osvežite i probate nove proizvode. Posebnost novom konceptu daje donja etaža koja pruža svakodnevno utočište od stresa i predstavlja adresu na kojoj možete besplatno dobiti analizu tipa kože i stručni savet kako da je negujete.
Pošavši od činjenice da naziv NIVEA vodi poreklo od latinske reči niveus / nivea / niveum što znači "snežno belo", Remiks je čitavom konceptu dao predznak čistote i jednostavnosti. Toplinu i prirodne komponente obezbeđuju drveni pod i niz pažljivo osmišljenih detalja od ovog plemenitog materijala. Kombinacija savremenog arhitektonskog izraza, tehnologije, tradicionalnih materijala i živih biljaka istovremeno reflektuje i zajednički stav kreativnih timova Remiksa i kompanije Beiersdorf da se najveći dometi u savremenom dizajnu i osmišljavanju proizvoda postižu promišljenim ukrštanjem prirode, znanja, nauke i iskustva.