Brend adidas nedavno je produžio saradnju sa Evroligom i na naredne dve godine. Ovo partnerstvo, koje će trajati i tokom sezone 2015, adidasu omogućava prisustvo brenda u Areni i medijska prava tokom “Utakmice nedelje” u okviru Turkish Airlines Evrolige.
Ovim povodom adidas je pripremio iznenađenje za svoje fanove i ljubitelje dobre košarke. Pet najkreativnijih navijača dobiće priliku da osvoje karte za utakmicu u Partizan-Galatasaraj koja će se 20. februara održati u Kombank Areni i koja je proglašena za utakmicu nedelje na ovom takmičenju.
Kako bi fanovi basketa osvojili karte, potrebno je da postave svoju fotografiju sa neke od Partizanovih evroligaških utakmica u okviru društvene mreže Twitter uz pominjanje @adidassrbija, a najoriginalnijih pet osvajiće ulaznice za meč. Brend adidas, u okviru Twitter profila adidasSrbija, i za sledeće evroligaške utakmice Partizana u Beogradu poklanjaćekarte za najvatrenije fanove ovog sporta.
adidas će nastaviti da bude zvanični sponzor fajnal fora Turkish Airlines Evrolige koji se održava u Milanu, uz pravo na prisustvo u Areni, medijskim pravima prenosa utakmica Evrolige u više od 190 zemalja, kao i ekskluzivno pravo da kreira zvaničnu odeću za ovaj događaj.