Kao što tradicija nalaže, Heineken® je i ove godine svojim vernim potrošačima koji prate UEFA Ligu šampiona priredio novo, jedinstveno iskustvo i veliko iznenađenje! Najveći svetski premium pivski brend, koji je već desetu godinu zaredom jedan od glavnih pokrovitelja najjačeg evropskog fudbalskog takmičenja, novom globalnom kampanjom „The Match“, spojiće ljubitelje kontinenatalnog fudbala sa slavnim igračima najpopularnije igre na svetu.
Zahvaljujući originalnoj „Champion The Match“ Tviter aktivaciji, Heineken® će pomeriti granice zabave u online komunikaciji. Devet fudbalskih asova će večerima kada se odigravaju mečevi završnice takmičenja odgovarati putem Tvitera na različita pitanja obožavalaca i to već od 17. februara 2015. godine. Fanovi će moći da uz hešteg #championthematch postave pitanja, a tokom poluvremena meča PSŽ-Čelzi, nekadašnji fudbaler, proslavljeni Holanđanin Rud Gulit, najsrećnije tviteraše će obradovati odgovorom.
Prošla decenija pokazala je da UEFA Liga šampiona kao pravi globalni fenomen predstavlja savršen spoj sa Heineken® pivom. Pored aktivacije „Champion The Match“ Heineken® je za završnicu najelitnijeg fudbalskog takmičenja spremio mnogobrojna iznenađenja. Liga šampiona nikada nije bila ovako uzbudljiva, a Heineken® omogućava gledaocima da i sami budu deo igre.