Društveno odgovorna akcija „Cif čisti Srbiju“ koju je tokom 2014 godine pokrenula kompanija Unilever biće nastavljena i u ovoj godini. U okviru jedne od najvećih akcija uređenja spomenika kulture i javnih površina u Srbiji, prošle godine su očišćena 3 spomenika kulture, 3 pešačka prolaza i dečiji vrtić, a ove godine planirano je čišćenje 9 spomenika kulture u gradovima širom Srbije.
Kako bi doprinela čistijem životnom okruženju, ali i skrenula pažnju na važnost održavanja spomenika kulture i njihovu ulogu u očuvanju sećanja na istoriju našeg naroda, kompanija Unilever će sa svojim brendom Cif pomoći da budu očišćeni spomenici u Nišu, Kragujevcu, Subotici, Kikindi, Paraćinu, Despotovcu, Vranju, Požarevcu i Kruševcu.
O toku i realizaciji kampanje, kao i načinima čišćenja i zaštite spomenika kulture govoriće:
• Dobrivoje Milovanović, v.d. direktora kompanije Unilever Beograd
• Olivera Marković, Načelnik odeljenja za kulturno nasleđe Ministarstva kulture i informisanja Republike Srbije
• Miroljub Stamenković, akademski vajar, redovni profesor na Fakultetu primenjene umetnosti,
• Slobodan Savić, akademski vajar, vanredni profesor na Fakultetu primenjene umetnosti
Kampanju su podržali Zavodi za zaštitu spomenika kulture i skupštine gradova u kojima se akcija sprovodi, a u kampanji će na posredan način učestvovati i građani, jer će deo sredstavaod prodaje bilo kog Cif pakovanja biti usmerena u čišćenje spomenika. Više detalja o akciji možete pronaći na internet stranci www.cifcistisrbiju.rs
Uključite se i Vi!