Najbolje svetske agencije na festivalu #KAKTUS2015
Marketing mreža 29. oktobra u Beogradu organizuje prvi nacionalni Festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2015. Festival pod sloganom "Ideje koje opstaju" ponudiće bogat i zanimljiv program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, kao i pregled najnovijih svetskih trendova. Dnevni konferencijski deo festivala čine predavanja i radionice vodećih stručnjaka iz Evrope i sveta, među kojima su i Abraham Abbi Asefaw i Maksimilian Kallhed, osnivači Pop Up agencije iz Londona; Catalin Dobre, Executive Creative Director, McCann Bucharest; Toygun Yılmazer, Chief Strategy Officer, TBWAIstanbul, Mike Brandt, osnivač danske agencije Urge i inovativnog pristupa u oglašavanju – Advertisingawesomeness, kao i Matija Vujović i Vladimir Grčić iz agencije Kitchen Prague.

Abraham Abbi Asefaw i Maksimilian Kallhed osnivači su Pop Up agencije iz Londona. Oni smatraju da nijedan brief nije težak, kao i da je globalno umrežavanje obavezno. Njihova predavanja na Cannes Lions, Eurobest i Dubai Lynx festivalima ocenjena su veoma visokom ocenom. Na festivalu Kaktus 2015 govoriće na temu "You only need 48 hours to solve a brief".

Catalin Dobre trenutno radi na poziciji izvršnog kreativnog direktora u agenciji McCann Bukurešt. On danas može da se pohvali sa čak 21 osvojenim Kanskim lavom. Osvojio je i D&AD žutu olovku, Grand Prix na Eurobest i Cresta festivalu, kao i nekoliko zlatnih, srebrnih i bronzanih nagrada na najvećim advertajzing festivalima širom sveta. Na festivalu u Beogradu govoriće na veoma zanimljivu i intrigantnu temu "The Underdogs Academy".

Toygun Yilmazer trenutno se nalazi na poziciji Chief Strategy Officer u agenciji TBWAIstanbul, koja predstavlja najveću i najnagrađivaniju agenciju u Turskoj. Sticao je iskustvo i u TBWA agencijama u Londonu i Hamburgu. U svom dugogodišnjem agencijskom radu sarađivao sa velikim brojem svetskih brendova poput Nivea, Henkel, Adidas, Absolut, Nissan itd, a bio je i član žirija na takmičenjima Euro Effies i Effie Turkey. Sa učesnicima festivala Kaktus 2015 podeliće svoja iskustva na temu "Working at the Speed of Culture".

Mike Brandt, osnivač danske agencije Urge i inovativnog pristupa u oglašavanju – Advertisingawesomeness, 29. oktobra u Beogradu govoriće na temu "Forget the Product. Forget the Idea. Forget the Campaign", dok će Matija Vujović i Vladimir Grčić iz agencije Kitchen Prague začiniti program ukusnom temom "Serving Creativity".

Na festivalu KAKTUS 2015 govoriće i Atanas Raykov, General Manager CEE u kompaniji Viber; Marijana Prpić, brending direktor u kompaniji Google, Svetlana Stavreva, direktor marketinga i komunikacija u kompaniji IBM za Jugoistočnu Evropu, kao i Jacob Kobi Gamliel, osnivač jedne od najvećih digitalnih agencija u Izraelu - iSOCIA.

Večernji program festivala obeležiće dodela nagrada najboljima u struci. Nagrade se dodeljuju u 13 kategorija, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije integrisane kampanje u protekloj godini. O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine 25 uglednih profesionalaca iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona.
Festival KAKTUS 2015 podržalo je 25 medijskih kuća iz celog regiona, kao i 10 sponzora, među kojima su kompanije Carlsberg Srbije, Toyota, IDEA, Zlatiborac, Bambi, Coca-Cola, Johhnie Walker, Doncafe, IBM i Ušće Shopping Centar. Partneri festivala su agencije - Direct Media, Pioniri Communications, Headline, Ovation BBDO, Ninamedia, Masel Group, DPC Group i Alma Quattro.

Više informacija o festivalu KAKTUS pronađite na sajtu www.kaktus.rs