Kao i do sada, i ove 16. godine imamo zadovoljstvo da sa Vama podelimo originalnu bioskopsku projekciju najboljih reklama, koju nam je spremio Jean Marie Boursicot ,vlasnik najvećer eklamoteke na svetu "JMB". Zaboravite na njihovu komercijalnu dimenziju. NoćReklamoždera slavi njihovu kreativnu,umetničku i filmsku stranu. U ovogodišnjem, mtsNoćReklamoždera programu, videćete mnogo novih, uzbudljivih, egzotičnih, potpuno neočekivanih i urnebesno zabavnih reklama.
Muzika i velike muzičke zvezde su inspiracija ovogodišnjeg izdanja.
Od Elton John-a, Lady Gage, Justin Biber-a do Noor Jehan-a (indo-pakistanske velike zvezde iz 50-tih), preko Tony Benett-a, Snoop Dog-a i naravno Pharel Williams-a. Sve ove zvezde su deo fantastičnih reklama.
• Velika Britanija je na vrhuncu kretivnosti.
• Popov, svetski poznat ruski klovn,pojavljuje se u veoma emotivnim i visoko umeničkim reklamama.
• Serija japanskihr eklama za donji veš.
• Tribute "Gradu svetlosti" - divne pariske reklame od 50-tih do danas.
• Reklame koje će vas oduševitii to iz zemalja iz koji ne očekujete: Ivory Coast, Pakistan, Angola, Vijetnam, Nigerija, Gvatemala, Mozambik...
• I nekoliko naših reklama u svetskoj turneji, a koje su to reklame videće u najnovijem programu, koji vas čeka 28.11 u Sava Centru.
Smestite se udobno u svoju fotelju u Sava Centru i uživajte u visečasovnoj selekciji najkraćih filmova, sublimaciji kreativnosti, ideja i trendova u svetu advertajzinga i fenomenalnoj žurci koju zajedno čine pokrovitelji i prijatelji manifestacije, kompanije: mts, Samsung, Sensation, Black 'n' Easy, Frikom, Uniqa, Avon i Nacionalna turistička organizacija Crne Gore.
Dokčekamo to sjajnoveče, podržimodomaćukreativnost! Glasajte za najpopularnijudomaćureklamunawww.nocreklamozdera.comProglašenje pobednika, saznaćemozajedno 28.novembra u Sava Centru, naotvaranjumtsNoćiReklamoždera 2015.
KARTE za ovu jedinstvenu NOĆ, mix svetskih reklama, muzike i vedre atmosfere su u prodaji na Blagajni Sava Centra i prodajnim mestima i online Eventim-a, kao i Gigs Tix i knjižarama Vulkan.
Cena ulaznica: 800 rsd.
Prijatelji manifestacije: Institut za istoriju oglašavanja( IIO) , International Advertising Association (IAA) Turisticka organizacija Beograd i Institut Francuske u Srbiji i hotel Zepter.
mtsNoćReklamoždera. Noć na koju se čeka godinu dana. Noć koja se pamti. Beogradska Noć.
www.nocreklamozdera.com