Povodom četiri i po decenije poslovanja u Srbiji Coca-Cola sistem će izgraditi 45 aktivnih zona u opštinama širom Srbije - Više od milion glasova građani Srbije poslali su za izbor 45 teretana na otvorenom koje će Coca-Cola sistem izgraditi povodom obeležavanja četiri i po decenije od početka proizvodnje najčuvenijeg svetskog napitka u našoj zemlji.

U aktuelni konkurs, koji je otvoren do kraja jula, uključene su sve opštine u Srbiji, podeljene u tri kategorije prema broju stanovnika i sve one imaju podjednaku šansu da dobiju teretanu, a o tome koje će to opštine biti upravo svojim glasovima odlučiće građani. Stanovnici mnogih opština, kao i same opštine, već su se dobro organizovali u motivisanju svojih sugrađana sa željom da upravo oni dobiju svoju zonu za vežbanje na svežem vazduhu i naravno besplatno.

„Za nas veoma značajan jubilej i uspeh koji smo postigli na ovom tržištu odlučili smo da podelimo sa našim sugrađanima tako što ćemo im  pokloniti, simbolično, 45 teretana koje će nadamo se podići kvalitet života u opštinama širom zemlje. Vežbanje i aktivan način života preduslovi su dobrog zdravlja, i zbog toga želimo da učinimo vežbanje dostupnim što većem broju građana. Broj ljudi koji se za sada uključio u kampanju potvrđuje da je ovaj aspekt života ljudima važan i sigurni smo da smo napravili dobar izbor”, izjavio je Ramon Vajdinger, generalni direktor kompanije Coca-Cola Hellenic Srbija.

Projekat je pokrenut u saradnji sa Nacionalnom alijansom za lokalni i ekonomski razvoj (NALED) i uz podršku Ministarstva regionalnog razvoja i lokalne samouprave i Ministarstva omladine i sporta.

Državni sekretar Ministarstva omladine i sporta, Nenad Borovčanin, izjavio je da ovo Ministarstvo podržava kampanju 45 Coca-Cola aktivnih zona s obzirom na to da je podsticanje zdravog načina života mladih jedan od strateških ciljeva Nacionalne strategije za mlade: “Slobodno vreme mladih je jedan od  11 ciljeva  Nacionalne strategije za mlade, a ukoliko to vreme nije upotpunjeno kvalitetnim aktivnostima, onda su mladi u opasnosti da ga provedu na ulici.  Najefikasniji način da se borimo protiv narkomanije, alkoholizma, delikvencije, ali i da sačuvamo psihičko i fizičko zdravlje mladih, jeste kroz njihovo veće angažovanje u sportskim aktivnostima. Teretane na otvorenom su jedan od načina da sport ucinimo dostupnim, jer je korišćenje besplatno, a s druge strane nam je potrebna podrška kompanija koje mogu na ovaj način iskazati svoju brigu o društvu i zajednici u kojoj posluju posluju”.

Kako bi osvojili Coca-Cola aktivnu zonu za svoju opštinu, građani mogu da glasaju do kraja jula putem  sajta www.45godinausrbiji.rs ili aplikacije 45 godina u Srbiji na Facebook strani Fabrika radosti. Rezultati glasanja mogu se kontinuirano pratiti na samom sajtu gde se može videti koje opštine trenutno vode u svakoj kategoriji.

Proglašenje pobedničkih opština biće objavljeno u avgustu, dok je otvaranje prve teretane na otvorenom predviđeno za septembar. Planirano je da do kraja 2013. bude izgrađeno do 10 teretana na otvorenom a preostalih 35 do maja naredne godine.