Kompanija Knjaz Miloš je na nesvakidašnji način obeležila početak kampanje KRALJ MINERALA koja će tokom godine, imati cilj da edukuje građane o značaju minerala za naš organizam. Knjaz Miloš je i ovaj put iznenadio kreativnom idejom upotrebivši novu tehnologiju koja je omogućila poseban vizuelni doživljaj svim prolaznicima na maršruti KRALJA MINERALA. 3D video projekcija u pokretu na fasadama grada koja je, uz animaciju mineralne vode prikazala i uticaj svakog minerala na naš organizam, skrenula je pažnju prolaznika koji su imali priliku da uživaju u oživljenim zgradama ulica prestonice.
Na linku Youtube kanala može se pogledati kraći film o 3D video projekciji u pokretu na fasadama Beograda. Za sve koji bi da budu deo „3D mineralizacije“ grada, iz kompanije Knjaz Miloš najavljuju reprizu 3D video projekcije u pokretu već 27. januara s polaskom u 20.00 časova sa keja 25. maj, prema ulicama Dorćola, Starog grada, obilaznici Kalemegdana, zatim prema ulicama Palilule dalje prema Trgu Republike, Terazijama i kroz ulicu Kralja Milana do Slavije prema Novom Beogradu zadržavši se kod poslovnog centra Airport City i Paviljona.
Premijerno, početak kampanje KRALJ MINERALA, obeležen je u baru Radionica sa prijateljima Knjaza među kojima su bili: Ana Stanić, Lena Kovačević, Bajaga, Kristina Kovač, Zoe (Zemlja Gruva), zatim Aleksa Jelić, Vlada Vuksanović, Petar Benčina, Ivan Mihailović i poznata TV lica Ivana Zarić, Ivon Jafali, Marina Kotevski, Sanja Radan, Irina Radović i Tamara Paunović.
Dva veka duga tradicija najbolji je pokazatelj kvaliteta vode Knjaz Miloš, a popularnosti ove vode doprinosi činjenica da voda izvire sa oko 500 metara dubine iz magmatskih, metamorfnih i sedimentnih stena u ekološki - netaknutoj sredini podno planine Bukulja u okolini Aranđelovca.