Profesionalno udruženje UEPS dodelilo je nagrade najboljima iz oblasti komunikacisko-marketinško-propagadne struke. Kao i svake godine, marketinška agencija Communis dobila je brojna priznanja za svoj rad.
Za kategorije Brand PR i Društveno odgovorna PR kampanja, PR sektor agencije Communis osvojio je prve nagrade za kampanje „WE RUN BELGRADE 12“ klijenta Delta Sport i „Bambi neguje buduće šampione“ klijenta Bambi-Banat. U kategoriji Brand PR, Communis je osvojio i treće mesto za klijenta Pils Plus zvanično pivo Olimpijskog komiteta Srbije, kompanije Ujedinjenih srpskih pivara.
Iz oblasti Digital, agencija Communis, osvojila je prvo mesto za Ujedinjene Srpke Pivare i kampanju Amstel Točilica. Priznanje za Mobile - mobilni web i mobilne aplikacije, agencija Communis osvojila je treće mesto za kompaniju Knjaz Miloš i kampanju Knjaz Miloš ’Oslobodi minerale’.
Priznanje za Event projekat - Korporativni događaj, agencija Communis je osvojila treće mesto za Plazza Centres Serbia i to za događaj Kragujevac Plaza - Naša nova oaza.
Agencija Communis dobila je drugu nagradu za kompaniju Knjaz Miloš, za kampanju Knjaz: Unutrasnje osvezenje mineralima iz oblasti Priznanje za promotivnu kampanju.
Iz oblasti Brand/Proizvod/Usluga, Communis osvaja treće mesto za kompaniju Heiniken i njihov brand Heiniken Final Viewing Masterpiece Event.
Iz oblasti Priznanje za aktivnost na ostalim vanstandardnim mestima Communis je dobio dve nagrade. Treću za Knaz Miloš i kampanju KM vending machine, a drugu za Alpha Bank Srebia i kampanju FREE HUGS. Priznanje za odnos prema kupcima,
Communs je dobio prvu nagradu za kampanju „Koliko znate o Communisu?“