Sektor Adhezivi Tehnologije kompanije Henkel, drugu godinu zaredom, učesnik je Međunarodnog sajma Green Building Expo, na kom se predstavlja sa svojim vodećim brendom, Ceresit-om. Ključni brend sektora Adhezivi Tehnologije, Ceresit, već decenijama uspešno prati trendove u proizvodnji, a kroz Ceresit Ceretherm Sistem termoizolacije omogućava uštedu energije od 40 odsto. Investicija u izolaciju samo je jedan od načina racionalizacije potrošnje energije, a značaj koji termoizolacioni sistemi (fasade) imaju i ušteda koje se na taj način postižu umnogome doprinose energetskoj efikasnosti.
U stručnom timu Ceresit-a Henkel Srbija rade i dva inženjera koji poseduju projektantsku licencu za izradu EE elaborata i EE pasoša koji omogućavaju kompletnu podršku investitoru i u izradi elaborata, vrše energetske preglede i učestvuju u energetskoj sertifikaciji zgrada. Samim tim budući stambeni ili poslovni objekti, građeni uz pomoć Ceresita zasigurno predstavljaju pravi primer Zelene gradnje, energetski efikasne i za život udobne objekte.
Ideja ovogodišnjeg Sajma jeste da podstakne sve posetioce da saznaju osnovne principe zelene gradnje, kako bi se dodatno promovisale njene vrednosti, i podstakao kvalitetan dijalog između profesionalaca, proizvođača i korisnika.
Ova manifestacija, koja traje do 1. marta, okupiće veliki broj izlagača i predavača iz Srbije, Italije, Nemačke, Hrvatske, Crne Gore, Švajcarske, SAD, Australije i Francuske - građevinske kompanije i proizvođače iz srodnih delatnosti, koji će posetiocima sajma predstaviti najnovije trendove u građevinarstvu, kao i rešenja koja se primenjuju u zelenoj gradnji. Ulaz na Sajam je besplatan za sve posetioce.