Heineken®, vodeći svetski premijum pivski brend, najavio je novu uzbudljivu televizijsku i digitalnu kampanju pred premijeru 23. avanture o najpoznatijem agentu 007, pod nazivom “Skyfall”. Pozivajući gledaoce i potrošače u izazovnu borbu protiv 'neprijatelja' Heineken vodi publiku u veliku epsku avanturu vozom, u daleke planine prekrivene dubokim snegom. Prateći glavne junake, kroz seriju testova, potrošači će moći da “Reše slučaj” i sami postanu tajni agenti, istovremeno izbegavajući zlikovce karakteristične za Bond filmove.
Integrisana kampanja “Reši slučaj” (Crack the Case) deo je Heinekenove kampanje “Open Your World” kojom se slavi i podstiče proaktivnost kod odraslih potrošača kojima je Džejms Bond uzor.
Kreativnosti brenda Heineken u kombinaciji sa franšizom Džejmsa Bonda pružiće gledaocima i potrošačima garantovanu zabavu na najvišem nivou.