Dodeljene nagrade KAKTUS 2015!
Marketing mreža nagradila je sinoć najbolje integrisane kampanje na prvom nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2015. Za nagrade ove godine konkurisalo je ukupno 113 projekata. Kampanja "Drama u taksiju" agencije McCann Beograd i Jugoslovenskog dramskog pozorišta osvojila je priznanje u kategoriji Viralni video u integrisanoj kampanji, kao iGrand Prix - Integrisana kampanja godine. McCann Beograd proglašena je Agencijom godine, dok je Jugoslovensko dramsko pozorište osvojilo priznanje Oglašivač godine.

U kategoriji TV u integrisanoj kampanji nagrada je pripala agenciji Leo Burnett i kompaniji Vip Mobile za kampanju "Viber/Vajber", dok je priznanje Radio u integrisanoj kampanji otišlo u ruke agenciji Ovation BBDO i kompaniji MarboProduct za kampanju "Chipsybećarac".

McCann Beograd i Muzej nauke i tehnike nagrađeni su u kategoriji Print u integrisanoj kampanji za projekat "Samo za radoznale", a Communis DDB i kompanija Bambi osvojili su nagradu za kampanju "Plazma MilkySandwich: venčanje mleka i Plazme" u kategoriji BTL u integrisanoj kampanji.

Kampanja "Naša stvar" agencije Leo Burnett i Apatinske pivare dobitnik je u kategoriji PR u integrisanoj kampanji.Priznanje u kategoriji Socialmedia u integrisanoj kampanji otišlo je u ruke agenciji ExecutiveGroup i The Coca-Cola Company za projekat "Za muškarce, ne za dečake".
Članovi Žirija dodeli su nagradu i agenciji DirectMedia i Telenor banci za projekat "Telenor Banka - virtuelni vodič" u kategoriji Mobile u integrisanoj kampanji. Agenciji PopularBruketa&Žinić OM pripalo je priznanje u ketagorijiEvent u integrisanoj kampanji za projekat "Nešto lepo kao čokolada".
Kampanja "Nescafe 3u1 Start Here" agencije Publicis Beograd i kompanije Nestle Adriatic osvojili su nagradu u kategoriji Outdoor u integrisanoj kampanji.

Prva nacionalna dodela godišnjih nagrada u oblasti integrisanih komunikacija izazvala je veliko interesovanje agencija i kompanija iz Srbije. Za nagrade, koje se dodeljuju u 13 kategorija, konkurisalo je ukupno 27 agencija i preko 50 kompanija.

Ove godine stručni žiri činili su ugledni profesionalci iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona. Žiri iz Srbije radio u sastavu: Anja Radulović (Leo Burnett), Borislav Miljanović (RepresentCommunications), Boris Marčetić (PopularBruketa&Žinić OM), Vesna Ćeranić (ExecutiveGroup), Vladimir Ćosić (McCann Beograd), Vladimir Mitrović (Ovation BBDO), Dejan Ranđić (DNA Communications), Igor Grmuša (Degordian), Ivan Živković (Pioniri Communications), Lea Stanković (Communis DDB), Marina Grihović (Headline i Dkit), Miloš Ilić (LUNA/TBWA Belgrade), Miloje Sekulić (Homepage), Nevena Kurtović (FusionCommunications), Nebojša Babić (Orange Studio), Slaviša Savić (New Moment NewIdeasCompany), Srđan Erceg (HUGE Media), Srđan Mihajlović (GreyBelgrade), Tamara Bekčić (Chapter 4 PR) i Toni Laurenčić (Idea Plus Communications).

Regionalni žiri činio je: Alen Kekić (I TO NIJE SVE!, Hrvatska), Vanja Blumenšajn (Señor, Hrvatska), Vesna Beganović (Via Media, Bosna i Hercegovina), Zoran Trojar (Sonce.net, Slovenija) i Oliver Noveski (Brand Union, Makedonija).

Više informacija o festivalu možete pronaći na sajtu www.kaktus.rs