Nakon tri meseca kreativne potrage za novom Heineken bocom budućnosti, dizajnerski konkurs „Remix Future Bottle Design“ ušao je u svoju finalnu fazu, a renomirani stručni žiri odabrao je pet najkreativnijih rešenja, koja su stigla od dizajnera iz Poljske, Argentine i Brazila.
Iako rešenja srpskih dizajnera nisu ušla u finale, čak četiri kreativne ideje umetnika iz naše zemlje, našle su svoje mesto u prvih trideset, i biće izložena na prestižnoj Milanskoj nedelji dizajna u aprilu 2013. godine.
Stručni žiri svrstao je rešenja srpskih dizajnera Mirjane Popović, Miloša Dostanića, Nemanje Đorđevića i Milana Terzića, u najboljih trideset, i pružio im nesvakidašnju priliku da zahvaljujući učešću na Heinekenovom „Remix Future Bottle Design“ konkursu, svoj talenat predstave ljubiteljima dizajna iz celog sveta.
I ove godine, žiri koji čine Joshua Davis, pionir digitalnog dizajna, Evan Orensten, suosnivač i izvršni urednik Cool Hunting-a, Mark Dytham, suosnivač globalne kreativne mreže “PechaKucha” i Mark van Iterson, Heineken globalni dizajn direktor, 11. aprila 2013. godine, odabraće pobednički dizajn koji će krasiti Heineken 2013/2014 Limited Edition bocu, a naćiće se u prodaji od decembra 2013. godine.
Podsećanja radi „Remix Future Bottle Design“ omogućio je dizajnerima širom sveta da koriste prošlost brenda, da ih inspiriše da stvore nešto novo za njegovu budućnost. Prvi put učesnici su imali slobodu da se igraju i kombinuju stotine istorijskih vizuala brenda kako bi kreirali jedinstvenu Heineken bocu budućnosti, i daju lični pečat ovom prepoznatljivom svetskom brendu.
Pratite rezultate konkursa na Heinekenovom interaktivnom sajtu www.yourfuturebottle.com