Brend ambasador kompanije ASUS u Srbiji
Poznata srpska kantautorka, pop-džez pevačica i kompozitor Lena Kovačević, postala je prvi brend ambasador kompanije ASUS za Srbiju. To je prvo partnerstvo ovakve vrste na lokalnom tržištu za jednu od vodećih IT kompanija na svetu koja je najpoznatija po proizvodnji računara, laptop i tablet uređaja. Muzika i stil Lene Kovačević biće povezani sa novim ASUS proizvodima koji uskoro stižu na tržište, a koji predstavljaju pravi spoj kvaliteta, inovacija i zabave, što karakteriše i ovu saradnju. Kroz različite aktivnosti, ASUS i Lena Kovačević približiće domaćoj publici aktuelne uređaje i brojne novitete koji predstoje u 2014. godini.

Album „San“ Lene Kovačević je već dva meseca najprodavanije izdanje u Srbiji među albumima iz regiona. Lena je nedavno održala uspešan koncert u Beogradu, u Domu sindikata i nastupila je povodom dočeka Nove godine na Trgu slobode u Novom Sadu. Diplomirala je džez pevanje na prestižnom Muzičkom konzervatorijumu u Amsterdamu, studirala je u klasi eminentnih evropskih profesora. Snimala je, nastupala i učestvovala u mnogim projektima muzičara sa svih strana sveta, paralelno sarađujući sa svojim kolegama iz Srbije i regiona. Prvi autorski album „Dobar dan za pevanje“ objavila je 2009. godine, a   2011. godine bila je član žirija u emisiji „Prvi glas Srbije“.

O kompaniji ASUS - ASUS, jedan od tri najveća svetska proizvođača laptopova namenjenih najširem krugu korisnika i tvorac najprodavanijih i najviše nagrađivanih matičnih ploča, vodeća je kompanija u novoj, digitalnoj eri. ASUS projektuje i izrađuje proizvode koji savršeno zadovoljavaju potrebe savremenog digitalnog doma, ali i moderne kancelarije, uz širok portfolio proizvoda koji uključuje notebook računare, netbookove, tablet uređaje, matične ploče, grafičke karte, medija plejere, monitore, desktop računare, servere, mobilne telefone i mrežne uređaje. Vođen inovacijama i posvećen kvalitetu, ASUS je u 2013. godini osvojio 4.256 nagrada i smatraju ga zaslužnim za revoluciju PC industrije sa Eee PC™ linijom proizvoda. Sa više od 12.500 zaposlenih širom sveta i vrhunskim razvojnim timom koji broji 3.800 inženjera, kompanija je u 2012. godini ostvarila prihod od oko 14 milijardi dolara.