Bitef teatar - LENI (2x2 karte) i 50% popusta!
Povodom obeležavanja rođendana Bitef teatar poklanja 2x2  karte za hit predstavu “Leni”u režiji Tanje Mandić Rigonat  koja se igra 6. marta u 20h ( Pošaljite svoje ime, prezime i broj telefona na email: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. ) Takođe u prodaji su karte s specijalnim popustom od 50% za kupovinu karata do 10. marta.

Valerija Šulcova / Valeria Schulczová / Roman Olekšak / Roman Olekšák

L E N I

Multimedijalni projekat  o životu i delu Leni Rifenštal / Leni Riefenstahl, kao svojevrsnoj paradigmi lepote i zla. Režija, dramaturgija, izbor muzike, scenski prostor: Tatjana Mandić Rigonat. U predstavi igraju: Vladica Milosavljević, Goran Jevtić, Branka Petrić, Nenad Heraković i Katarina Marković...Prevod drame na srpski: Elio Rigonat

Dramska situacija predstave je zamišljeni susret dvoje vrlo stvarnih ljudi tokom snimanja šou programa: Lenija Rifenštala i Džonija Karsona, američkog TV voditelja i komičara. Leni želi da promoviše svoju knjigu Poslednji Nubi i sebe rehabilutuje kao umetnika, a Džoni Karson da je suoči sa njenom prošlošću i činjenicom da je bila Hitlerov omiljeni režiser čiji su filmovi doprineli stvaranju njegovog kulta i estetizaciji nacizma. Projekat Leni  Rifenštal  otvara brojna pitanja aktuelna u današnjem vremenu: odnos umetnosti i propagande, novinarstva i propagande, odgovornosti i manipulativnosti umetnika i novinara, snage medija poput filma i  televizije u formiranju političkih stavova gledalaca.Kako razlikujemo dobro i zlo kada su u pitanju istorijski procesi i političke ideje u trenutku kada se istorija događa? Da li je lepota povezana sa idejom dobra ili estetski fenomen egzistira izvan i mimo etičke komponente? Da li je svaki umetnički čin nužno i politički čin?  Da li je održiva priča koju je Leni Rifenštal u godinama posle Drugog svetskog rata ponavljala – da je nju uvek zanimala isključivo lepota, harmonija?  Da li tok-šou žovijalno doprinosi rehabilitaciji i afirmaciji civilizacijski neprihvatljivih stavova?  Stavlja li se voditelj svesno ili nesvesno u ulogu koja je bila istorijska uloga Leni Rifenštal u odnosu na Hitlera? Ova i  brojna druga pitanja kojima autori dramskog teksta vešto komponuju provokativnu misaonu matricu čine projekat Leni za mene kao umetnika višestruko inspirativnim i polemičkim.

Tanja Mandić Rigonat