Kompanija Sekopak tokom pet dana „Belgrade Beer Festa“ sakupila je više od 600 kg reciklažnog otpada. U okviru kampanje „Biram da recikliram“ koja se održava petu godinu zaredom pod sloganom „Čista petica“, kompanija Sekopak bila je zadužena za postavljanje mini sistema za odvajanje reciklažnog otpada za vreme održavanja festivala i na taj način direktno promovisala očuvanje životne sredine i neophodnost recikliranja.
U više od 100 kanti kapaciteta 120 litara koje su bile strateški pozicionirane na najprometnijim mestima na festivalu sakupljeno je preko 600 kg reciklabilnog otpada, većinom METambalaže (limenki). Volonteri kompanije Sekopak su svakog dana, po završetku programa, praznili kante sa reciklažnim otpadom, kako bi se obezbedilo nesmetano funkcionisanje sistema za reciklažu. S obzirom da nije bila dozvoljena prodaja pića u staklenim flašama dok se prethodno ne sipa u plastične čaše, kante za staklenu ambalažu bile su postavljene unutar štandova. Takođe, kompanija Sekopak imala je i svoj štand, na kome su Sekopak edukatori informisali posetioce o neophodnosti recikliranja otpada i zaštiti životne sredine.
Sekopak je osnovala srpska industrija, koja se zalaže za usklađivanje zakonskih okvira u oblasti ambalaže i ambalažnog otpada sa zakonima iz ove oblasti koji postoje u Evropskoj uniji, sa osnovnom delatnošću uspostavljanja održivog sistema upravljanja ambalažnim otpadom. Osnivači Sekopak-a su kompanije sa vodećom pozicijom u srpskoj industriji, poput Ball Packaging Europe, Coca Cola HBC, Fresh and Co, A&P (Pepsi), Knjaz Miloš, Carlsberg Srbija, Tetra Pak Production, Apatinska pivara, Bambi Banat Koncern.
Generalni je zastupnik simbola „Zelena tačka“, koji govori o tome da je za ambalažu, koja ovu oznaku nosi, proizvođač postupio odgovorno i obezbedio zbrinjavanje iste u skladu sa važećim zakonima.
U saradnji sa svojim klijentima, cilj kompanije je da ponudi kvalitetnu uslugu i rešenja, kao i da se minimalizuje uticaj ambalažnog otpada na životnu sredinu i životni prostor. Sekopak namerava da nastavi da podržava ovakve i slične akcije koje podrazumevaju odgovorno poslovanje i na taj način nastavi da promoviše odgovoran odnos prema ambalažnom otpadu.