Kompanija Bambi-Banat je dobitnik prestižnog Zlatnog Superbrands priznanja i broj 1. je kompanija u kategoriji Slatkiši. Oba priznanja su predstavniku kompanije Bambi Branislavu Čučkoviću, senior menadžeru brendova i razvoja proizvoda, uručena na svečanoj dodeli Superbrands priznanja održanoj 25. aprila u Beogradu. Posebno, zlatno „Golden“ priznanje se dodeljuje domaćim i međunarodnim brendovima koji su osvojili najviše poena od svih brendova.
“Ovo priznanje predstavlja potvrdu snage i uspešnosti brendova kompanije Bambi-Banat, koja je sa tradicijom od preko 45 godina i dalje lider na konditorskom tržištu Srbije i regiona. Već petu godinu zaredom, referentna istraživanja o jačini korporativnih brendova pokazuju da je Bambi najjači brend, ne samo u kategoriji konditora, već i na celom tržistu hrane i pića. Međutim, glavni izazov u marketingu je kako pretočiti “neopipljive” vrednosti kao što su snaga i voljenost Brenda u čvrste i lako merljive prodajne rezultate. Mislim da podaci o dvocifrenom rastu prodaje Bambija u prvom kvartalu ove godine, uprkos izuzetno teškim tržisnim okolnostima, najbolje govore da smo u tome veoma uspešni”, istakao je Branislav Čučković.
Za najbolje se glasalo na osnovu prepoznatljivosti, reputacije, kvaliteta, pouzdanosti, dugogodišnje doslednosti i tradicije, a izabrani su na osnovu mišljenja stručnjaka iz oblasti ekonomije, biznisa, marketinga i medija.
Superbrands, osnovan 1994. godine u Ujedinjenom Kraljevstvu Velike Britanije i Severne Irske, vodeća je svetska platforma za promociju brendova u preko 80 zemalja širom sveta. Superbrands je prvi put u Srbiji pokrenuo TGI Group International 2007. godine, kao način da se oda priznanje najjačim brendovima u zemlji.