Frikom lansirao zlatni sladoled – King Prestige Brownies
Kompanija Frikom priredila je veliko iznenađenje u TC Delta City i prisutnim posetiocima predstavila novi King Prestige sladoled.Nakon završnog tweet up-a predstavljen je novi luksuzni sladoled - King Prestige Brownies. Okupljeni tviteraši, kao i  posetioci tog centra, imali su priliku da nakon nekoliko dana tvitovanja na temu šta je mnogokul, konačno otkriju šta se krije ispod misterioznog plašta u tom tržnom centru.

Heineken vodi na polufinale UEFA Lige šampiona
"Match your half ticket and go to the game“ nagradni konkurs traje do 10. aprila 2014. - kako se ovogodišnja sezona UEFA Lige šampiona bliži kraju, neizvesnost ko će poneti titulu najboljeg evropskog kluba raste, a svaki verni ljubitelj fudbala sanja o tome da prisustvuje nekoj od odlučujućih utakmica. Heineken, vodeći svetski premium brend, koji je već devetu godinu za redom jedan od glavnih pokrovitelja najjačeg evropskog fudbalskog takmičenja, pokrenuo je nagradni konkurs „Match your half ticket and go to the game“.

SAVA SAVANOVIĆ – VAMPIRSKA SIMFONIJA
9. aprila u 20h u BITEF TEATAR-u  gostuje Narodno pozorište iz Kikinde sa predstavom SAVA SAVANOVIĆ – VAMPIRSKA SIMFONIJA po textu Danice Nikolić-Nikolić i adaptaciji i režiji Nikole Zavišić (praizvedba). Sava Savanović – vampirska simfonija, satirični je pogled na razliku koja zjapi između ruralne Srbije XIX veka i urbanog „belog sveta“ koji (u to vreme) predstavlja Beč sa svojim kulturnim i civilizacijskim vrednostima.

NORMADERM NIGHT DETOX
Kroz inovacije na području razumevanja  nege kože sa nepravilnostima Normaderm linija proizvoda postala je stručnjak za čišćenje, negu i prekrivanje masne kože sklone nepravilnostima. Dnevnoj Normaderm potpunoj hidratantnoj nezi ove godine se pridružuje revolucionarna noćna nega: Normaderm Night Detox, nova Vichy nega koja tokom noći drži lučenje sebuma pod kontrolom, nepravilnosti i pore čini manje vidljivim, a ten postaje svež i čist. Noćno nanošenje aktivira detoksikaciju i dubinsko čišćenje kože koja se budi preoblikovana.

Prvi PHP Zend trening centar za programere u Srbiji
PHP je jedan od najpopularnijih programskih jezika i često se kaže da je ovaj programski jezik među jezicima na internetu ono što je engleski jezik u svakodnevnoj poslovnoj komunikaciji. Srbija je postala jedan od svega 18 zvaničnih Zend trening partnera u svetu. Prvi zvanični Zend trening centar za PHP programere u Srbiji otvoren je na ITAcademy kompanije LINK group, gde će od sada PHP programeri moći da u našoj zemlji steknu cenjene Zend sertifikate, a svi koji žele da postanu PHP programeri biće u mogućnosti da prođu zvaničnu Zend obuku i steknu sertifikaciju.

Promocije Dečijeg Sajma po vrtićima i školama
Trinaesti CAMPINA FRUTTIS dečiji sajam održaće se od 25. do 27. aprila na Beogradskom sajmu u hali 3. Ulaz za sve posetioce je besplatan, a organizatori i izlagači najavljuju dosta raznovrsnog programa i dobru zabavu za sve posetioce. Promocije Dečijeg sajma, koje se pred svaku ovu manifestaciju održavaju po vrtićima i osnovnim školama su počele. Mališani mogu uživati u 15-ominutnoj predstavi, družeći se sa Zvončicom, Petrom Panom, klovnovima i akrobatama, a to je samo jedan mali deo svega onoga što ih očekuje na najvećoj dečijoj manifestaciji u regionu.

Super Glue Gel: instant učvršćivanje za sjajan izgled kose tokom celog dana
Brzo deluje da bi frizura bila postojana: to je ono što muškarci traže od proizvoda za oblikovanje kose kako bi osigurali sjajan izgled tokom radnog dana, ali i tokom noćnog izlaska. Zbog toga je Taft kreirao Super Glue Gel sa stepenom učvršćivanja 14, koji garantuje najjači Taft rezultat ikada. Zahvaljujući inovativnoj instant-fix tehnologiji, gel se istog trenutka lepi za kosu i učvršćuje je. Pomoću ovog sjajnog novog proizvoda, muškarci mogu da imaju savršenu frizuru u svakom trenutku nakon samo nekoliko minuta, i ne moraju da brinu da će ih frizura izneveriti, čak i po nepovoljnim vremenskim uslovima.

Svečano otvaranje Humanitarnog art bazara, je u petak, 4. aprila 2014. godine, u 19 časova, u Kući kralja Petra Prvog, Vase Pelagića 40, na Senjaku. Bazar organizuju učesnici likovne radionice Međugeneracijskog volonterskog centra iz Dečijeg kulturnog centra "Majdan". Na bazaru možete pogledati i kupiti slike, čestitke, nakit, svilene marame po veoma povoljnim cenama.

VENČALI SE PLAZMAi MLEKO!
Kompanija Bambi predstavila je svoj novi proizvod, Plazma Milky Sandwich, venčanjem Plazme i Mleka na Trgu Republike. Za dobro raspoloženje bio je zadužen glumac Ivan Jevtović, koji je ujedno i venčao omiljeni domaći par, a sve zvanice uživale su uz nezaobilaznu tortu i odličnu muziku za koju je bio zadužen DJ. Generacijama omiljena hranljiva kombinacija Plazme i mleka, od sada je dostupna uvek i svuda u Plazma Milky Sandwich-u.

Kroz istoriju umetnosti životinje su bile česta inspiracija umetnicima. Uverite se na predstojećoj izložbi Jelene Voljanek Sekulić i Gorana Stojanovićau Galeriji Zavoda za proučavanje kulturnog razvitka, koju će svečano ozvoriti mr Ana Stojanović. Osnovna ideja je da se ovom izložbom povežu umetnik i umetnica različitih generacija, iz dva različita mesta, ali zajedničkim motivom – motivom životinja koji svako na svoj način obrađuje. Izložba je otvorena od 03.04. do 17.04.2014.

O S (A)VESTI - Esej u pokretu o Dadi Vujasinović
Premijera "O S (A)VESTI" u Bitef Teatru je 7. aprila u 20h. “O s(a)vesti” je predstava o Dadi Vujasinović, novinarki lista “Duga” koja je prvih godina ratova devedestih izveštavala sa ratišta, a zatim otvoreno, jasno i istinito pisala o događajima na političkoj i društvenoj sceni naše zemlje. Život je je izgubila pod nerazjašnjenim okolnostima 8.aprila 1994. Imala je trideset godina.

FUDBAL ZA PRIJATELJSTVO 2014
Međunarodni dečiji društveno-odgovorni projekat “Fudbal za prijateljstvo” kompanije Gazprom, zvaničnog sponzora UEFA Lige šampiona, biće bogatiji za dvostruko veći broj zemalja–učesnica od ove godine! U projektnoj sezoni 2014, deca-fudbaleri uzrasta od 12 do 14 godina iz 16 zemalja Evrope - Belorusije, Bugarske, Francuske, Holandije, Hrvatske, Italije, Mađarske, Nemačke, Poljske, Portugala, Rusije, Srbije, Slovenije, Turske, Ukrajine i Velike Britanije - učestvovaće u projektu koji se realizuje u okviru društveno-odgovornog programa za decu kompanije Gazprom. Glavni cilj akcije je da razvije najvažnije vrednosti kod mladih generacija kao što su: poštovanje drugih kultura i nacija, polova, kao i povećano interesovanje prema zdravom načinu života, koristeći sport kao uticajno sredstvo.