XXII HOT VEHICLES DEČIJI SAJAM održaće se od 5. do 7. oktobra u hali 3 Beogradskog sajma. Ulaz na manifestaciju je besplatan za sve posetioce. I ove godine mališane očekuje nezaboravna zabava, smeh i igra. U toku tri dana manifestacije, u petak od 12-19h i za vikend od 10-19h, posetioci će moći da uživaju u edukativno – zabavnom programu, koji će se odvijati na velikoj bini. Bezbroj nastupa plesnih grupa, pozorišne predstave, modne revije, nastupi horova, predstavljanje izlagača biće deo tog programa. Za najmlađe, zabava će biti i na sportskom terenu, gde će biti organizovani turniri, predstavljanje sportskih saveza i klubova ali i gostovanje poznatih sportista.
U okviru kampanje sistematske edukacija o odgovornom ponašanju na suncu “Zaštita za sve“, koju sprovode Eucerin Srbija i Fond B92 uz podršku Ministarstva zdravlja i Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, u ponedeljak 17.septembra 2018.godine u Osnovnoj školi “Dragan Lukić” u Beogradu (ulica Nede Spasojević br.6, Bežanijska kosa) biće postavljen prvi UV indikator, specijalni merač za trenutno očitavanje intenziteta sunčevog zračenja. Donacijom UV indikatora, koji na pristupačan način deci i prosvetnim radnicima ukazuju koje mere zaštite je potrebno preduzeti zavisno od nivoa UV zračenja, počinje druga faza kampanje “Zaštita za sve” u okviru koje će edukacijom o odgovornom ponašanju na suncu biti obuhvaćeno preko 10 000 dece ranog školskog uzrasta.
52. Bitef danas se svečano otvara u 20 časova u Jugoslovenskom dramskom pozorištu. Festival će na sceni „Ljuba Tadić“ svečano otvoriti filozof i autor Srećko Horvat, nakon čega će publika imati prilike da pogleda predstavu Svita br. 3 ’Evropa’ francuskog reditelja Žorisa Lakosta. Dan svečanog otvaranja festivala ujedno je i EU dan na Bitefu. Tako će pre ceremonije otvaranja festivala u 19h u foajeu Jugoslovenskog dramskog pozorišta biti otvorena izložba Evropska godina kulturnog nasleđa – Pozdrav iz Srbije. U okviru obeležavanja Evropske godine kulturnog nasleđa, Delegacija EU u Srbiji i EU info centar u Beogradu priredili su izložbu o mestima kulturnog nasleđa u Srbiji.
Ove jeseni Timberland nastavlja svoje putovanje „Urban Forest“ kampanjom, koja prikazuje kako Aerocore tehnologija traga za skivenim delovima prirode u urbanoj sredini. Popularni brend će još jednom podstaći odabrane uticajne fotografe da istražuju neistražene delove grada koji pokazuju duh prostranstva i bude osećaj drugačije sredine. Glavni protagonista priče je Cityroam Alpine chukka, najvažniji komad sezone. Pretražujući naslađe na otvorenom sa korisnim inovacijama, Cityroam je idealan predmet koji će poslužiti ovim urbanim fotografima da ispričaju svoju jedinstvenu priču o čarobnom gradu: Hong Kongu. Užurbani deo azijskoj kontinenta izabran je zbog velikog miksa starog i novog i sposobnosti da se prilagodi organskim pejzažima i futurističkim građevinama. To je najveća urbana šuma.
Deveto izdanje Beogradskog internacionalnog filmskog festivala osoba sa invaliditetom – Bosifest, koje će se održati u organizaciji Hendi centra Koloseum u beogradskom Sava centru od 10. do 12. oktobra pod sloganom „RAMPA!“, prikazaće 15 relevenatnih dokumentarnih filmova na različite teme koje se tiču osoba sa invaliditetom, po izboru selektora Gorana Radovanovića, našeg poznatog reditelja. Kada je kvalitet filmova pristiglih na konkurs 9. Bosifesta u pitanju (njih čak 250), Goran kaže: „Slično je kao i prošle godine: stiglo je dosta izvanrednih filmova! Dakle, pored standardnih edukativnih filmova na konkurs je prijavljeno i veliki broj takozvanih „umetničkih“ filmova koji putem lepote i forme nadilaze limite primarne “obvezeracione dokumenatristike
Predsednica Serbia Fashion Weeka Svetlana Horvat dobila je poziv da učestvuje u radu žirija na na takmičenju za mlade talente na predstojećoj Nedelji mode u Milanu, koja se održava od 19. do 25. septembra. S obzirom na to da se Milano Fashion Week organizuje od daleke 1958. godine i da uz nedelje mode u Njujorku, Londonu i Parizu čini Big Four Fashion Weeks, ovim pozivom srpskoj modi odano je posebno priznanje. - Kao jedina licencirana nedelja mode u Srbiji, SFW već godinama promoviše našu modu širom sveta. Domaćim dizajnerima obezbeđujemo da svoje kolekcije prikažu u svetskim metropolama, a našoj publici omogućujemo da na Srpskoj nedelji mode pogledaju i revije svetskih dizajnera, najprestižnijih brendova i modnih ikona današnjice.
Kampanja španskog brenda CAMPER za jesen/zimu 2018 - Uronite u virtualni svet kreativnog direktora Campera, Romaina Kremera, u kampanji za jesen/zimu 2018 koja proširuje maštu i zamućuje liniju između apstraktnog i apsolutnog. Svakodnevno viđenje virtualnog iskustva i kampanja postavljaju pitanja o budućnosti digitalne interakcije, pozivajući gledaoce da postanu aktivni igrači koji biraju svoju avanturu uz avatare sa druge planete, od fantastičnih do postapokaliptičnih. Ova se sezona sastoji od devet novih portreta u kombinaciji s izborom naprednih uniseks stilova iz kolekcije za sezonu jesen/zima 2018. Među debitantima u kolekciji su modeli Rolling i Pix, dok se Halix i Bruts vraćaju u dugo očekivanom zimskom izdanju. Za žene, Thelma s visokim potpeticama takođe čini konačni rez.
Ambasador Republike Poljske u Srbiji NJ.E. Tomaš Njegođiš i Ambasador Republike Slovačke u Srbiji NJ.E. Dagmar Repčeková pozivaju Vas na Humanitarni fudbalski turnir „Diplomats 4 Children” koji će biti svečano otvoren 15. septembra 2018. u 10h na Adi Ciganliji - Igrališta za mali fudbal. Timovi sastavljeni od ambasadora, diplomata i predstavnika ambasada u Srbiji i drugih institucija takmičiće se za komemorativni pehar i medalje. Cilj Humanitarnog fudbalskog turnira „Diplomats 4 Children” je prikupljanje sredstava za organizaciju „Prihvatilište za decu“ Beograd, koja se bavi pružanjem pomoći deci u Srbiji. Tokom turnira predviđena je aukcija predmeta koje su donirali poznati sportisti iz Srbije i drugih zemalja učesnika i osvajači medalja na Olimpijskim igrama.
Događaj Svet pre ljudi obeležiće prvi vikend ovogodišnjeg 52. BITEF-a, a ovom aktivnošću i najmlađi sugrađani moći će da budu deo jednog pravog bitefovskog iskustva. Drugu godinu za redom BITEF se uz podršku Maxi supermarketa potrudio da jedna od najzanimljvijih festivalskih aktivnosti bude u znaku najmlađih, jer ljubav prema kulturi i umetnosti treba negovati i podržavati od malih nogu. Najzabavniji dan ovogodišnjeg Bitefa biće u znaku mališana, jer će svi dečaci i devojčice koji ove subote, 15. septembra od 12 do 14 časova posete Cvetni trg iskusiti kako je to izgledao “Svet pre ljudi”. Koja je bila hrana dinosaurusa koja im je davala snagu, kao i sa čim se svakodnevno susretao praistorijski čovek, najmlađi Beograđani će zajedno sa svojim roditeljima saznati na jedinstvenim radionicama koje su specijalno za njih pripremili BITEF i Maxi.
Najveća italijanska pop zvezda današnjice najavila je izlazak novog albuma “Vita Ce N’è” i velike svetske turneje u okviru koje će posetiti i Beograd! Eros Ramacoti nastupiće 24.septembra 2019.godine u Štark Areni. Jedan od najvećih italijanskih autora i pevača, Eros Ramacoti (Eros Ramazzotti), najavljuje izlazak novog albuma. Predstojeće izdanje “Vita Ce N’è” naći će se u prodaji 23.novembra preko Polydor-a i to u više formata: CD, CD Deluxe, 2LP, 2LP Colored & Super Box Deluxe. U saradnji sa Facebook Italija, Eros Ramacoti postao je prvi Italijan koji je najavio album i turneju preko aplikacije “Video Premiere” koja samo što je počela da funkcioniše u ovoj zemlji.
Izdavačka kuća Booka objavila je upravo roman „Priča o izgubljenoj devojčici“, poslednji deo najvećeg književnog hita u poslednjih 20 godina, napuljske tetralogije započete romanom „Moja genijalna prijateljica“, nastavljene drugim delom „Priča o novom prezimenu“, pa potom i trećim „Priča o onima koji odlaze i onima koji ostaju“. Četvorodelna književna senzacija prodata je u preko 6 miliona primeraka širom sveta (od toga 2 miliona u SAD) i prevedena je na više od 30 jezika. U novembru se očekuje prikazivanje tv serije nastale po prvoj knjizi u serijalu i to na stanici HBO koja ju je i producirala u saradnji sa RAI. Četvrta, završna knjiga u serijalu „Napuljskih priča“ predstavlja grandiozno finale najveće književne sage XXI veka.
Uz pomoć prijatelja i ljudi dobre volje, Audiovox je u septembru 2012. godine pokrenuo akciju "ČUTI I RAZUMETI" povodom Svetske nedelje gluvih i nagluvih osoba. Humanitarna akcija "ČUTI I RAZUMETI" se održava poslednje nedelje septembra a ove godine se organizuje po sedmi put. Ovu akciju do sada su pored stručnjaka iz ove oblasti i velikog broja kompanija podržali i NJ.K.V. Prestolonaslednik Aleksandar i Princeza Katarina, Ivan Ivanović, Inspektor Blaža, Feđa Stojanović, Vlado Georgiev, Aleksandar Šapić, odbojkašice, Željko Vasić, mađioničari Piksi i Zeka i mnogi drugi. Oni su svojim prisustvom i javnim uticajem želeli da skrenu pažnju na decu sa oštećenim sluhom i na njihove probleme sa željom da se kao ravnopravni članovi integrišu u naše društvo. Ove godine akcija ČUTI I RAZUMETI će se održati 21. septembra od 12 do 15 časova.
Još članaka...
- Još 5 dana za prijavljivanje na 4. Color RUNNING powered by Tikkurila
- Zdrava generacija otpočela delovanje prvom akcijom
- DUH NJUJORKA STIGAO U SRCE BEOGRADA - STEVE MADDEN
- Amsterdamska koncertna atrakcija MY BABY vraća se u Beograd!
- Retrospektivna izložba vizuelnih komunikacija Slobodana Mašića @MAŠIĆ
- TROJKOM PROTIV SIROMAŠTVA - TROJKA IZ BLOKA NA KALEMEGDANU
- Nagrada “Bela Lugoši” uručena Maksimu Aleksandru
- Uspešno proširenje Miloš Klinike, članice MediGroup-a
- Evropska Noć istraživača u Srbiji – Istražuj kroz noć, u znaju je moć
- 9. Beogradski internacionalni – Bosifest
- MAGIJA KOJU SMO DUGO ČEKALI – FENOMEN DEAD CAN DANCE U BEOGRADU!
- Najbolje iz prirode u novim Nature Box proizvodima