Izložba radova dece iz Kreativnog rajića biće otvorena u subotu, 18. decembra u klubu Kuglaš u Đušinoj 5. Na izložbi će biti prikazani dečiji radovi na temu lepote i očuvanja prirode. Radovi su u raznovrsnim tehnikama od crteža i slika, kolaža, vajanja, origami ili marse papira do kaligrafije, ikonopisa i bakarreljefa… „Kako? Mi smo umetnici širokoh shvatanja. Upoznajte ove savremene umetnike koji misle ekološki“ kažu organizatori i dodaju: „Postanite deo EKO Generacije!“ Program koji je planiran u klubu Kuglaš, u Đušinoj 5  u subotu od 13 do 16 sati ukrasiće deca i radovi iz Kreativnog rajića.

Da li ste već zabeležili svaku subotu do kraja decembra, od 12.00h do 14.00h, za provod sa decom u svoje kalendare? Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade Vas poziva na Božićni trg na Bulevaru Vojvode Mišića 15. Praznični ugođaj će trajati do 08. januara 2022, a sve posetioce u okviru manifestacije očekuju drvene kućice sa bogatom ponudom zimskih specijaliteta i odlična zabava uz program za decu. Programi za decu su besplatni ali je neophodna prethodna rezervacija mesta putem mejla Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. jer su mesta na radionicama brojem ograničena.

U prepunoj tribinskoj sali Ustanove kulture „Parobrod“ održan je zanimljiv kulturni događaj namenjen tinejdžerima pod nazivom „Zaprati kulturu“, u organizaciji Zavoda za proučavanje kulturnog razvitka (Zaprokul), UK „Parobrod“ i osnovne škole „Kralj Petar Prvi“ iz Beograda. Ovo je deo kampanje u okviru istraživanja koje sprovodi  Zavod za proučavanje kulturnog razvitka u osnovnim školama, u urbanim i ruralnim naseljima, na reprezentativnom nacionalnom uzorku od oko 5000 dece koje će trajati cele sledeće godine. V.d. direktora Zaprokula, Marko Krstić, je ovom prilikom istakao: „da podaci pokazuju da ustanove kulture u Srbiji često organizuju programe za decu i tinejdžere, ali se pri kreiranja kulturnih programa ne konsultuju sa njima.

„Na krilima mašte“ predstavlja jedan od prvih projekata koji  se realizuje pod okriljem Sokolskog-kulturnog centra „Sokolski Dom“ i zamišljen je da kroz saradnju dramskog studija „Teatrilo“,  Udruženja građana za cerebralnu i dečiju paralizu „Sunce“ i  muzičkog  centra „Orfej“  podstakne razvoj svesti, mašte, i jednakosti dece i mladih izvođenjem lutkarskih predstava i niza kreativnih radionica iz oblasti lutkarstva i pozorišta. U okviru projekta je pripremljena predstava "Svetska staza Deda Mraza", koja će premijerno biti izvedena 12. decembra od 17 časova u velikoj sali Pozorišta mladih. Od oktobra do sada publika, sa akcentom na deci predškolskog i školskog uzrasta, imala je priliku da vidi dve lutkarske predstave u kojima učestvuju deca sa invaliditetom, odnosno deca obolela od cerebralne i dečije paralize, “Zlatokosu” i “Tri praseta”.

U susret novogodišnjim praznicima kada počinje najlepša sazona darivanja, Crveni krst Srbije i ADA MALL shopping center, od 1. decembra počinju zajedničku akciju „Jedan paketić, mnogo ljubavi“ sa ciljem da se siromašnoj deci prirede lepši i srećniji praznici. Pozivamo vas da prililkom posete Ada Mallu, na trećem spratu isred prodavnice MAXI, donesete slatkše, igračke, knjige i školski pribor u vremenu od 10 do 22 časa. Akcija traje do 20. decembra kada će biti formirani paketići i dodeljeni najugroženijima. Akcija “Jedan paketić, mnogo ljubavi“ je tradicionalna akcija Crvenog krsta koja se realizuje neposredno pred novogodišnje i božićne praznike.

Bend OPS koji predvodi glumac Boda Ninković, predstavio je u ponedeljak, 29.novembra u Jazz kantini „Lisabon“ Kombank Dvorane svoj prvi studijski album „Mala prodavnica delikatesa“. Posle više od četiri decenije, Samostalna zanatska muzičko-delikatesna radionica i „najbolji ex-Yu rok bend za koji niko nije čuo“, objavljuje je svoj prvi studijski album pod nazivom „Mala prodavnica delikatesa“. U društvu novinara, prijatelja i kolega, u prijatnoj i opuštenoj atmosferi u uz čvarke i kobasice kao posluženje u čast „početka svinjokolja“, OPS je izveo nekoliko pesama sa albuma. Kroz pesme "Pobuna", "Jamdiridaj", "The Serbian Lover" i "Ona a ni ja" prisutne je vodio tekstopisac Jovica Tišma duhovitim i lepim pričama.

Zlatara Andrejević predstavila novu kolekciju nakita - Linija nakita inspirisana najpopularnijim animiranim junacima iz porodice DISNEY stigla je u Zlataru „Andrejević“ u Ada Mall-u. Na specijalnom koktelu upriličenom u četvrtak 18.11. predstavljeni su najatraktivniji komadi koje bi svakako trebalo uvrstiti na listu za praznični šoping i tako obradovati najdraže osobe. U svetlucavim bravurama od plemenitih metala uživali su i domaći influenseri – Anastasija Đurić, Ana Stojanović, Milan Maglov i Jovana Arsić Stilizovana. DISNEY dani u zlatari „Andrejević“ trajaće do 22. novembra. Tom prilikom za kupovinu nakita iz ove linije dobijate vaučer od 1,000 RSD za sledeću kupovinu nakita u Ada Mallu od 01. do 27. decembra.

Kampanja „Za lepši život svakog deteta“, koju su organizovale kompanija Lidl Srbija i Essity, završena je uspešno, jer je prikupljeno 30 hiljada evra potrebnih za obnovu prostorija Svratišta za decu u Krfskoj ulici u Beogradu. Lidl i Essity su početkom oktobra pokrenule kampanju „Za lepši život svakog deteta“  tokom koje se od svakog kupljenog Zewa i Libresse proizvoda u Lidlu odvajalo po 20 dinara za donaciju Centru za integraciju mladih. Na ovaj način omogućeno je prikupljanje sredstva za obnovu Svratišta za decu u Beogradu, kroz koje na dnevnom nivou prođe u proseku oko čak 70 dece. „Zahvaljujemo našim potrošačima što su se rado odazvali akciji i zajedno sa nama učinili da usrećimo naše najmlađe sugrađane. Kompanija Lidl Srbija će i u budućnosti nastaviti sa akcijama koje doprinose društvu“, izjavila je Martina Petrović, rukovodilac sektora Komunikacije i CSR u kompaniji Lidl Srbija.

Pozivamo Vas da nam se pridružite na svečanoj humanitarnoj večeri u cilju prikupljanja sredstava za nabavku novog sterilizatora za Institut za neonatologiju u Beogradu koja će se održati 19. novembra od 19 sati u KROKODILovom Centru. Ova večera je samo jedan događaj u nizu novembarskih aktivnosti kojima obeležavamo Međunarodni dan prevremeno rođene dece. Od početka leta 2020. godine prevremeno rođene bebe čije su majke zaražene korona virusom smeštaju se na beogradskom Institutu za neonatologiju. Veliki broj ovih mama, hospitalizovanih u Kovid porodilištima širom Srbije, mesecima nakon porođaja nije u mogućnosti da obezbedi mleko svojim bebama ali ni da ih uzme u naručje.

Svečano otvaranje prvog Dexy Co Baby Park-a u tržnom centru BIG Rakovica zakazano je za u subotu, 20. novembara 2021. godine. Smešten na prostoru preko 1000 kvadratnih metara najvećeg retail parka u Beogradu svojim kupcima moći će da ponudi najširi asortiman bebi opreme na jednom mestu. Od pelena, kozmetike, proizvoda za dojenje, proizvoda za hranjenje, odeće i obuće za bebe, pomoćnih električnih aparata za sterilizaciju, usitnjavanje hrane, kuvanje, igračaka i knjiga za bebe preko  kolica, auto-sedišta, posteljine, krevetića  do svega ostalog što pomislite da može biti potrebno bebi ili Vama u prvim godinama zajedničkog života.

Tata Dime i Zole, koga svi znamo kao Marko Louis, objavio je razdragani album - i njegov prvi za decu - "JA SE ZOVEM SLON", a u saradnji za izdavačkom kućom Lampshade Media. Osim što je razdragana, ovo je i jedna razigrana priča o glavnom junaku, Slonu, koji smatra da je najveći, najlepši i najpametniji. Na albumu koji ima sedam novih pesama, Marko je sarađivao sa svojim omiljenim ko-autorima. Tekst za naslovnu pesmu radio je Stihomir Klepić, koji je između ostalog autor teksta pesama Marka Louisa “Ninana” i “Svet je u nama”. Slavko Milovanović je napisao tekst “Navike”, a sa Majom Radivojević je Marko sarađivao oko ostalih pesama kao što su “Čuvaj prirodu”, “Danas mi je rođendan” i "Učiti je baš lako”. Album "JA SE ZOVEM SLON" je u stvari i porodično izdanje - na pesmi “Danas mi je rođendan” gost je Markov mali sin Dima, na "Čuvaj prirodu" supruga Maša, a na "Idemo na more" sestričina Tatjana Novaković Tasha i kumče Milan Bojić ...

Oktobar ove sezone pretvaramo u Zloktobar! U susret najzabavnijem i najstrašnijem prazniku NOĆ VEŠTICA, ADA MALL shopping center priprema specijalni program do 31. oktobra, uz super popuste. Jedinstveni projekat na ovim prostorima, KUĆA STRAVE, za svoje posetioce ovim povodom priprema specijalni program, novi scenario sa strašnim kreaturama. Oktobar mesec tako poprima razmere ZLOKTOBRA, a u okviru akcije očekuju vas nagradni specijali svakog petka, uz Halloween maskembar 31.10. Nagradna akcija KRVAVI PETAK stavlja vas na muke i daje vam zadatak da pronađete ukletu jabuku. Za najhrabrije i najveštije stižu pokloni. KUĆA STRAVE nalazi se na prvom spratu ADA MALL, pored H&M. Posebna draž ovog Hallweena u Ada Mallu biće aktivacija SPOOKYVILLE na trećem spratu ADA MALL-u.